Məzmuna keçin
  • Kateqoriyalar
  • Ən yeni
  • Teqlər
  • Populyar
Yığmaq
Brend loqosu
  1. Əsas səhifə
  2. Kompüter elmi
  3. Dizayn nümunələri
  4. Singleton dizayn nümunəsi (Pattern)

Singleton dizayn nümunəsi (Pattern)

Planlaşdırılıb Sabitlənib Kilidlənib Köçürülüb Dizayn nümunələri
designpatternsingleton
1 Yazı 1 Yazarlar 46 Baxış
  • Ən köhnədən yeniyə
  • Ən yenidən köhnəyə
  • Ən çox səs
Cavab ver
  • Mövzu olaraq cavablandır
🔑 Daxil ol
Bu mövzu silindi. Yalnız mövzu idarəçiliyi imtiyazlarına malik olan istifadəçilər onu görə bilər.
  • codexC Oflayn
    codexC Oflayn
    codex
    yazdı sonuncu dəfə tərəfindən redaktə edilib
    #1

    Singleton pattern – proqramlaşdırmada geniş istifadə olunan bir dizayn nümunəsidir. Bu nümunənin əsas məqsədi — bir class-ın yalnız bir nüsxəsinin (instance) yaradılmasını təmin etmək və bu nüsxəyə qlobal səviyyədə çıxış imkanının olmasıdır.

    Bu pattern, proqram boyu paylaşılan resursların — məsələn, konfiqurasiya məlumatları, verilənlər bazası bağlantısı və s. — mərkəzləşdirilmiş şəkildə idarə olunması üçün çox yararlıdır.


    🔧 Məsələn: Singleton class-ın yaradılması

    class Singleton {
      constructor() {
        if (!Singleton.instance) {
          Singleton.instance = this;
        }
        return Singleton.instance;
      }
    
      someMethod() {
        console.log("Singleton method called");
      }
    }
    

    Qeyd:

    • Singleton.instance: Bu statik dəyişən artıq yaradılmış nüsxəni yadda saxlamaq üçün istifadə olunur.
    • constructor(): Classın yaradılmasında Singleton.instance yoxlanılır. Əgər belə bir instansiya yoxdursa, this (yeni instansiya) dəyişənə təyin olunur və o qaytarılır.
    • someMethod(): Class daxilində sadə bir metoddur, misal üçün konsola mesaj çıxarır.

    🧪 İstifadə

    const instance1 = new Singleton();
    const instance2 = new Singleton();
    
    console.log(instance1 === instance2); // true
    instance1.someMethod(); // "Singleton method called"
    
    • Hər iki dəyişən eyni instansiyaya işarə edir.
    • İstifadə zamanı artıq mövcud olan nüsxə qaytarılır və yenidən yaradılmır.

    ✅ Nəticə

    Singleton Pattern aşağıdakı hallarda faydalıdır:

    • Bir obyektin sistem boyu bir dəfə yaradılması lazımdırsa
    • Mərkəzləşdirilmiş idarəetmə (məsələn, Logger, Configuration, Database bağlantısı)
    • Resursların düzgün istifadəsi və davranışın sabitliyini təmin etmək
    1 cavab Son cavab
    Cavab ver
    • Mövzu olaraq cavablandır
    🔑 Daxil ol
    • Ən köhnədən yeniyə
    • Ən yenidən köhnəyə
    • Ən çox səs




    Bilik paylaşdıqca artan bir sərvətdir
    • Daxil ol

    • Sizin hesabınız yoxdur? Qeydiyyatdan keç

    • Axtarış etmək üçün daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin.
    • İlk yazı
      Son yazı
    0
    • Kateqoriyalar
    • Ən yeni
    • Teqlər
    • Populyar